loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ گل من گوش کن عزیزم,    دانلود آهنگ گل من از لیدا,    دانلود آهنگ گل من محسن یاحقی و لیدا,    دانلود اهن

حسین بازدید : 913 دوشنبه 16 مهر 1397


,   
,    دانلود آهنگ گل من گوش کن عزیزم
,    دانلود آهنگ گل من از لیدا
,    دانلود آهنگ گل من محسن یاحقی و لیدا
,    دانلود اهنگ گل من گوش کن عزیزم گلدونت برات میخونه
,    دانلود اهنگ گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره
,    آهنگ گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره
,    دانلود آهنگ گل من خبر نداری
,    آهنگ گل من خبر نداری دل گلدونت میگیره
,    دانلود اهنگ گل من از محسن یاحقی

,   

http://new-song.ir

 

 

 

خوب گل من گوش کن عزیزم گلدونت برات میخونه

تو کدوم باغ قشنگی ریشه هات زده جوونه

میدونم وسعت گلدون واسه تو کوچیک و تنگ بود

با تموم سادگیهاش واسه من اما قشنگ بود

گل من رفتی و گلدون میخونه برات عروسک

تو به آرزوت رسیدی باغ خوشبختیت مبارک

اما گاهی من میترسم که تو اونجا خوش نباشی

نکنه غصه بیاد و گل من پژمرده باشی

گل من خبر نداری دل گلدونت میگیره

اگه تو پژمرده باشی گلدونت برات میمیره

گل من نگو که اونجا دل تو برام میگیره

گل من نگو شکستی گلدونت برات بمیره

نکنه لگد شه ساقت زیر پای هر غریبه

ساده دل نباش گل من که دنیا پر از فریبه

نکنه یه وقت شکستی آخ داره اشکام میریزه

نمیدونی خاطر تو واسه من چقدر عزیزه

نکنه یه وقت شکستی آخ داره اشکام میریزه

نمیدونی خاطر تو واسه من چقدر عزیزه

گل من خبر نداری دل گلدونت می گیره

اگه تو پژمرده باشی گلدونت برات می میره

گل من نگو که اونجا دل تو برام می گیره

گل من نگو شکستی گلدونت برات بمیره

 

 

دانلود آهنگ

 







برچسب ها دانلود آهنگ گل من گوش کن عزیزم دانلود آهنگ گل من از لیدا دانلود آهنگ گل من محسن یاحقی و لیدا دانلود اهنگ گل من گوش کن عزیزم گلدونت برات میخونه دانلود اهنگ گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره آهنگ گل من خبرنداری دل گلدونت میگیره دانلود آهنگ گل من خبر نداری آهنگ گل من خبر نداری دل گلدونت میگیره دانلود اهنگ گل من از محسن یاحقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو