loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ چشات برام اوج آرامشه,    دانلود کلیپ چشات اوج ارامشه,    اهنگ چشات اوج ارامشه مهدی احمدوند,    اهنگ چشا

حسین بازدید : 59 دوشنبه 16 مهر 1397


,   
,    دانلود اهنگ چشات برام اوج آرامشه
,    دانلود کلیپ چشات اوج ارامشه
,    اهنگ چشات اوج ارامشه مهدی احمدوند
,    اهنگ چشات اوج ارامشه نباشی قلب من
,    دانلود اهنگ چشات نقاشیه خداست
,    چشات اوج ارامشه ریمیکس
,    اهنگ چشات اوج ارامشه نباشی قلب من نفس نمیکشه
,    متن آهنگ چشات اوج آرامشه
,    متن اهنگ صدات اوج ارامشه

,   

http://www.jenabmusic.com

متن آهنگ مهدی احمدوند اگه بارون بباره

چشات اوج آرامشه نباشی قلب من نفس نمیکشه

صدات برام نوازشه صدات که میزنم برای خواهشه

برای خواهشه

میخوام خواهش کنم ازت همه حواستو به من بدی فقط

میخوام تصورت بشم فرهاد تیشه کن تصورت بشم

تصورت بشم

اگه باورن بباره یه چند تا دونه چه حالی میشم

خدا میدونه چه حال خوبی تو قلبمونه

چقد میخوامت خدا میدونه

چشات نقاشی خداست میخواستمت ببین خدا همنیو خواست

هوا هوای عاشقاست زمین از این به بعد بهشت ما دو تا ست

بهشت ما دو تاست

اگه باورن بباره یه چند تا دونه چه حالی میشم

خدا میدونه چه حال خوبی تو قلبمونه

چقد میخوامت خدا میدونه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ چشات برام اوج آرامشه دانلود کلیپ چشات اوج ارامشه اهنگ چشات اوج ارامشه مهدی احمدوند اهنگ چشات اوج ارامشه نباشی قلب من دانلود اهنگ چشات نقاشیه خداست چشات اوج ارامشه ریمیکس اهنگ چشات اوج ارامشه نباشی قلب من نفس نمیکشه متن آهنگ چشات اوج آرامشه متن اهنگ صدات اوج ارامشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو