دانلود آهنگ علی باقری حالم خرابه
Download Music Ali Bagheri Halam Kharabe

آهنگ علی باقری بنام حالم خرابه

که تو رفتی حالم خرابه

نگو داشتن تو توی خوابه

ترانه . موزیک : علی باقری

دانلود آهنگ علی باقری حالم خرابه

 

متن آهنگ حالم خرابه از علی باقری

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بیقراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بیقراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و

من که با چشمات حرفی نداشتم
واسه عشقم کم نمیذاشتم

که تو رفتی حالم خرابه
نگو داشتن تو توی خوابه

نگو زندگی همش سرابه و
عشق تو واسه من توی حبابه

دست تو بازم زوری نداره
دیگه پیش عشقت کم میاره

میدونی اینا همش بهونه است
به دور از حرفهای عاشقونه است

میگه تو رو دوست نداره
اینا همه بازی زمونه است

ترانه آهنگ حالم خرابه از علی باقری

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بی قراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بی قراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و

این دل بارون زده ی من
شده تنها تو غمکده ی من

تو شب تاریک دل من
To Shabe Tarike Dele Man

حتی نداره ستاره دل من
Hata Nadare Setare Dele Man

آخ دل تنهام بی قراره و
تنگ میشه و هیچ کسی رو نداره و
حتی نداره یه دونه ستاره و