loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ  حجت درولی بنام یه سال,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,تکست آهنگ  حجت درولی بنام یه سال,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ  حجت درولی بنام یه سال کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرا

حسین بازدید : 99 دوشنبه 09 مهر 1397

متن آهنگ  حجت درولی بنام یه سال,دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک جدید,تکست آهنگ  حجت درولی بنام یه سال,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ  حجت درولی بنام یه سال کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  حجت درولی بنام یه سال,دانلود متن اهنگ  حجت درولی بنام یه سال,دانلود ترانه  حجت درولی بنام یه سال,متن موزیک  حجت درولی بنام یه سال,متن ترانه  حجت درولی بنام یه سال,دانلود آهنگ زیبا,دانلود موزیک  حجت درولی بنام یه سال,دانلود آهنگ 97 ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  حجت درولی بنام یه سال,دانلود آهنگ  حجت درولی بنام یه سال ریمیکس Remix,دانلود اهنگ ایرانی,کد آوای انتظار همراه اول  حجت درولی بنام یه سال,mp3  حجت درولی بنام یه سال,دانلود رایگان اهنگ  حجت درولی بنام یه سال,  حجت درولی بنام یه سال اهنگ جدید,دانلود   حجت درولی بنام یه سال,Text Music & Download music,دانلود آهنگ  حجت درولی بنام یه سال,Download New Music,دانلود اهنگ گلچین شده,Iranian Music,

دانلود آهنگ جدید حجت درولی بنام یه سال

متن آهنگ یه سال حجت درولی

یه سال داره از رفتنت میگذره
یه سالی که دارم هر شب میشکنم
خیابونو کوچه پر از خاطره ست
یه ساله تو خونه قدم میزنم
چقدر زندگی اینجا سخته برام
یه ساله که میخوام بذارم برم
کجا پا بذارم که بهتر بشم
کجارو بدون تو دارم برم
بدون تو بدجوری تنها شدم
یه ساله که حرف میزنم با خودم
یه ساله غمامو بغل کردمو
غرورو تو اشکام حل کردمو
به عکسای تو صد دفعه سر زدم
من اینجوری بعد تو پر پر زدم
ندیدی یه سال تموم مردنو
کنارم نبودی ببینی منو

قسم خورده بودی که مال منی
خیالم از آیندمون تخت بود
کسی که داره بی تو جون میکنه
تا وقتی که تو بودی خوشبخت بود
جای خالیه چشمای روشنت
تو این خونه آورد خاموشیو
هنوز یادمه خاطرات تورو
فراموش کردم فراموشیامو
بدون تو بدجوری تنها شدم
یه ساله که حرف میزنم با خودم
یه ساله غمامو بغل کردمو
غرورو تو اشکام حل کردمو
به عکسای تو صد دفعه سر زدم
من اینجوری بعد تو پر پر زدم
ندیدی یه سال تموم مردنو
کنارم نبودی ببینی منو

 

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

http://bia4music.org







برچسب ها متن آهنگ حجت درولی بنام یه سال دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک جدید تکست آهنگ حجت درولی بنام یه سال دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ حجت درولی بنام یه سال کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل حجت درولی بنام یه سال دانلود متن اهنگ حجت درولی بنام یه سال دانلود ترانه حجت درولی بنام یه سال متن موزیک حجت درولی بنام یه سال متن ترانه حجت درولی بنام یه سال دانلود آهنگ زیبا دانلود موزیک حجت درولی بنام یه سال دانلود آهنگ 97 کد آهنگ پیشواز همراه اول حجت درولی بنام یه سال دانلود آهنگ حجت درولی بنام یه سال ریمیکس Remix دانلود اهنگ ایرانی کد آوای انتظار همراه اول حجت درولی بنام یه سال mp3 حجت درولی بنام یه سال دانلود رایگان اهنگ حجت درولی بنام یه سال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو