loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد راستاد به نام جادوگر,mp3 میلاد راستاد به نام جادوگر, میلاد راستاد به نام جادوگر اهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی,متن ترانه میلاد راستاد به

حسین بازدید : 21 شنبه 31 شهریور 1397

متن آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر,کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد راستاد به نام جادوگر,mp3 میلاد راستاد به نام جادوگر, میلاد راستاد به نام جادوگر اهنگ جدید,دانلود اهنگ ایرانی,متن ترانه میلاد راستاد به نام جادوگر,تکست آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر,دانلود ترانه میلاد راستاد به نام جادوگر,دانلود رایگان اهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر,دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر ریمیکس Remix,دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر,دانلود آهنگ زیبا,دانلود  میلاد راستاد به نام جادوگر,دانلود اهنگ گلچین شده,دانلود آهنگ جدید,کد آوای انتظار همراه اول میلاد راستاد به نام جادوگر,دانلود آهنگ 97 ,دانلود متن اهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر,دانلود موزیک میلاد راستاد به نام جادوگر,دانلود بهترین آهنگها,Text Music & Download music,Download New Music,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر کیفیت 320,متن موزیک میلاد راستاد به نام جادوگر,کد آهنگ پیشواز همراه اول میلاد راستاد به نام جادوگر,Iranian Music,

http://www.vaiomusic.org/mialad-rastad-jado-gar/

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام جادوگر

Download music Mialad Rastad – Jado gar

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام جادوگر

 

دانلود آهنگ جدید میلاد راستاد به نام جادوگر

متن آهنگ جدید میلاد راستاد به نام جادوگر

چشت روشن همونی که من میگفتم
چشت روشن دیدی تو رو ازم گرفتن
چشت روشن ببین کجا رسیدی
خدا جای من هرکیه باهاش
بپا شباش مثه شبام گریه نباشه
بپا نگیره وابستگی یهو
تو بری و زندگیش از هم بپاشه
همه ی آرامشش قرض و دواشه
تو بری شبیه به این دیوونه ها شه
هرجا اسمت میاد اسم خودم یاد میره
برو خوشبخت باشی عشقم کنار تو هرکیه

رنگ خون ِ گریه های بیمارستان شهر
سرفه های جیگره پاره پاره ی منه
گفته بودم توام مثه من تاوون میدی
حالا هرکجا میری رد منه اسم منه
مادرم درد کشید تا منم درد بکشم
اصن خدا منو آفرید عاشق تو بشم
آخ برم قربون اون بله ی جشن عقدت
میخونم لالایی بی من شبا نشه سردت
تو که رفتی بی وفا چرا شبا تو خوابمی
چرا حناق میون صفحه ی خوراکمی
چراحت هرچیزی و هرکس شبیه تو شدن
کجا رفتی دعایی که اجابت نشده
مغز من پر از همه دلم فقط با تو بود
حبسی دارم میکشم که اسم تو تایمش بود
وزن سنگین غمم کوه درد تو سرمه
لعنتی فکر خیالت میکنه هی حمله
تو مسیر عشق تو زیباییمو باختم
تو خطا کردی و خط دادی و خط انداختم
تو یعنی بد مستی یعنی قرص لابلا
یعنی گریه دیوونه شم تو آهنگ نگاه
یعنی مغروری که گریه با تو سهله
بزنین اذیتش کنین بشه شبیه ردا
یعنی بوی گند هرنوع خلافی و بدی
و مادرت تو روت نزنه و شباش بشه دعا
خدا جای من هرکیه باهاش
بپا شباش مثه شبام گریه نباشه
بپا نگیره وابستگی یهو
تو بری و زندگیش از هم بپاشه
همه ی آرامشش قرص و دواشه
تو بری شبیه به این دیوونه ها شه
هرجا اسمت میاد اسم خودم یاد میره
برو خوشبخت باشی عشقم کنار تو هرکیه
من همون عابر پیاده که هر از گاهی میخوره چشمت به چشمش
شاعرم نه خواننده فقط پره دلم مثه من کی عاشقه – وایو موزیک
چشام حسو رنگ عشقی ندید دنیام مثه چشات کلا سیاه سفید
منو جیگر سوختمو دنده های پارم
با سیگاری که میسوختیم با هم
هه
عشق دیوونه ی من
ببخش بازیچه ی خوبی نبودم واست
خیلی چیزا دست من نی مثل دستات
گل تو باغچه ی دلم گل کاشتی بازم
کاش منم دلم سنگ بشه ولی
میدونم با دستای تو پودر میشه
یه آتیشی انداختی توی دلم
که فقط مونده این صدای سوخته
ای دل بسوز
ای دل بسوز
تیغو میکشم رودستام تو تو خون منی
ای دل بسوز
یاشارو میسوزنم دیگه بسه دلسوزی
حال همه خرابی کاش امشب پیشم بودی
من عاشقت بودم واس عشق من کم بودی
گفتی مال منی به عشق من پایبندی
آخرش دل کندی
بگو دوسم داری وقتی به من خیره میشی
بگو دل نمیدیا بگو با من پیر میشی
منو عاشق کردی و حالا دیگه میخوای بری
حق رفتن نداری همینجا بگیر بشین
دیوونه عاشقتم نمیرم از پیش تو به راحتی
جای تورو پر نمیکنه تو قلب من هیچ احدی
گفتی دلبر من جای تو نیست تو قلب من
آخه من جز دل تو کجارو دارم که برم
من در فراق تو ایوب را زمینگیر کردم
تو از چه صبری صحبت میکنی؟
از چه صبری صحبت میکنی؟

_

بازنویسی تکست : آرمان

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها متن آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل میلاد راستاد به نام جادوگر mp3 میلاد راستاد به نام جادوگر میلاد راستاد به نام جادوگر اهنگ جدید دانلود اهنگ ایرانی متن ترانه میلاد راستاد به نام جادوگر تکست آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر دانلود ترانه میلاد راستاد به نام جادوگر دانلود رایگان اهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر ریمیکس Remix دانلود آهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر دانلود آهنگ زیبا دانلود میلاد راستاد به نام جادوگر دانلود اهنگ گلچین شده دانلود آهنگ جدید کد آوای انتظار همراه اول میلاد راستاد به نام جادوگر دانلود آهنگ 97 دانلود متن اهنگ میلاد راستاد به نام جادوگر دانلود موزیک میلاد راستاد به نام جادوگر دانلود بهترین آهنگها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو