دانلود آهنگ مرتضی پاشایی آخرین غزل

Download Music Morteza Pashaei Akharin Ghazal

آهنگ مرتضی پاشایی بنام آخرین غزل

سبزی دست بهارو میبینی تو توی قاب سیاهیه چشات

من میخوام بیام توی شهر عاشقیت تا نشون بده کدومه رد پات

ترانه:ارشک رفیعی+آهنگ:مرتضی پاشایی+تنظیم:رشید رفیعی

دانلود آهنگ مرتضی پاشایی آخرین غزل

 

متن آهنگ آخرین غزل از مرتضی پاشایی

چی واسم مونده به جز باور تو که باهاش زمستونو بهار کنم

وقتی باور نکنی که عاشقم دیگه دنیا رو میخوام چیکار کنم

سبزی دست بهارو میبینی تو توی قاب سیاهیه چشات

Sabzi daste baharo mibini to toye ghabe siyahiye cheshat

من میخوام بیام توی شهر عاشقیت تا نشون بده کدومه رد پات

Man mikham biyam toye shahe asheghit

Ta neshon bede kodome rade pat

ترانه آهنگ آخرین غزل از مرتضی پاشایی

آخرین غزل تو بودی مگه نه آخرین شعر قشنگ دفترم

شب و بارون و خیالت میدونن بار منم با واژه های پر پرم

خیلی سخته بی صدایی مگه نه خیلی تلخه مزه رنگ نگات

منم و قصه هر روزو سکوت منم و چشمای خیس چشم به رات

سبزی دست بهارو میبینی تو توی قاب سیاهیه چشات

Sabzi daste baharo mibini to toye ghabe siyahiye cheshat

من میخوام بیام توی شهر عاشقیت تا نشون بده کدومه رد پات

Man mikham biyam toye shahe asheghit

Ta neshon bede kodome rade pat