loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ سند مرگ مسعود جلیلیان : شب عروسیت تونی همه کس تو رفتی و من شدم چه بی کس  تو رفتی و من کسی ندارم  بنیشه لای من که بشنوه ای درد دلمه سند مرگ منه تو داری امضا موکونی   همه کسگم

حسین بازدید : 79 پنجشنبه 15 شهریور 1397

متن آهنگ سند مرگ مسعود جلیلیان :

شب عروسیت تونی همه کس
تو رفتی و من شدم چه بی کس 
تو رفتی و من کسی ندارم 
بنیشه لای من که بشنوه ای درد دلمه
سند مرگ منه تو داری امضا موکونی

 

همه کسگم پرپر بشی چرا دستاته آسان گرفتی
حیا نداری حیا نداری یه ذره عشقو وفا نداری
برو عشقم خدانگهدار دیگه تو قلبم من جا نداری

 

کسی ندارم بیا سراغم
 ببین اشکای منه آی نه نه چه نه دلم گرفته
او که دلی نداره نداره نداره
تو سینه دل نداره
سند مرگ منه تو داری امضا موکونی 
همه کسگم پرپر بشی چرا دستاته آسان گرفتی
حیا نداری حیا نداری یه ذره عشقو وفا نداری
برو عشقم خدانگهدار دیگه تو قلبم من جا نداری

 

http://musickordi.com/







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو