loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ ایمان غلامی خداحافظ,    دانلود آهنگ خوابم نمیبره از ایمان غلامی,    دانلود اهنگ میگیری احساس منو به بازی,    ایمان غلامی فا

حسین بازدید : 39 دوشنبه 12 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ ایمان غلامی خداحافظ
,    دانلود آهنگ خوابم نمیبره از ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ میگیری احساس منو به بازی
,    ایمان غلامی فاصله
,    دانلوداهنگ شاید این نامه اخره مینویسم واسه تو
,    دانلود آهنگ تنگه دلم برات از ایمان غلامی
,    ایمان غلامی فریاد
,    دانلود اهنگ میگیری احساس منو به بازی گرفتی
,    دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مغرور
,   

http://pop-music.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%81%D8%A7%D8%B5%D9%84%D9%87

 

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام فاصله

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام فاصله با بالاترین کیفیت
ترانه: امیر کیانی , آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ایمان غلامی نام فاصله :

میگیری احساس من و به بازی

بگو برقصم آخه به چه سازی

همیشه فاصله داری تو از من

من و تو مثل دو خط موازی

همه ی حرفای تو یه فریبه

تو چشای تو یه حس عجیبه

داره این فاصله میده عذابم

واسه تو ساده شدم یه غریبه

می نویسم واسه تو روی شیشه

خداحافظ عزیزم تا همیشه

جدایی سخته یه زخمه عمیقه

دوریه تو دیگه یه درمونده میشه

می نویسم واسه تو روی شیشه

خداحافظ عزیزم تا همیشه

جدایی سخته یه زخمه عمیقه

دوریه تو دیگه یه درمونده میشه

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی نام فاصله

♫♫♫♫♫♫

بازم اون حرفای سرده همیشه

بگو می خوای بمونی یا نمیشه

می گیره آه دلم تو رو این بار

تکلیف قلب شکسته چی میشه

باور اون روزا مثل سراب

با تو بودن دیگه مثل یه خوابه

حالا تو نیستی و سهم تو از من

فقط این عکسیه توی قابه

می نویسم واسه تو روی شیشه

خداحافظ عزیزم تا همیشه

جدایی سخته یه زخمه عمیقه

دوریه تو دیگه یه درمونده میشه

می نویسم واسه تو روی شیشه

خداحافظ عزیزم تا همیشه

جدایی سخته یه زخمه عمیقه

دوریه تو دیگه یه درمونده میشه







برچسب ها دانلود اهنگ ایمان غلامی خداحافظ دانلود آهنگ خوابم نمیبره از ایمان غلامی دانلود اهنگ میگیری احساس منو به بازی ایمان غلامی فاصله دانلوداهنگ شاید این نامه اخره مینویسم واسه تو دانلود آهنگ تنگه دلم برات از ایمان غلامی ایمان غلامی فریاد دانلود اهنگ میگیری احساس منو به بازی گرفتی دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مغرور
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو