loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ باید جدا شیم ما,    دانلود اهنگ سختش نکن دیگه باید جداشیم ما,    اهنگ باید جداشیمو,    دانلود اهنگ سختش نکن از شانیکو, 

حسین بازدید : 47 جمعه 09 شهریور 1397



,    دانلود اهنگ باید جدا شیم ما
,    دانلود اهنگ سختش نکن دیگه باید جداشیم ما
,    اهنگ باید جداشیمو
,    دانلود اهنگ سختش نکن از شانیکو
,    دانلود اهنگ قول میدم شانیکو
,    دانلود آهنگ قول میدم این روزا واسه تو عادی شه قول میدم عشق من
,    دانلود اهنگ شانیکو سختش نکن دیگه
,    اهنگ قول میدم این روزا واسه تو عادی شه
,    دانلود موزیک ویدیو سختش نکن از شانیکو
,   

متن آهنگ جدید مجتبی رضایی باید جدا بشیم

اینروزا بیشتر از تو از خودم دلگیرم

تو بمون توو خونمون من از اینجا میرم

اشتباهی منو تو یه عمر با هم بودیم

منو تو هرکاری کردیم واسه هم کم بودیم

چی شده واسمون راه برگشتی نیست

بدجوری خستمو بینمون هیچی نیست

این که اسمش زندگی نیست

این که اسمش زندگی نیست

واسه من چیزی نذاشتی

غیر از این بغضی که دارم

بی هدف هر جایی میرم بی اراده کم میارم

اگه بینه ما دوتا این دلخوری بیشتر شه

واسه آرامشه هردومون باید جدا بشیم

واسه آرامشه هردومون باید جدا بشیم

شعر آهنگ جدید مجتبی رضایی باید جدا بشیم

من یه عمره راجبه تو اشتباه میکردم

حالا هم تقاصه اشتباهمو پس دادم

من همون روزایه خوبی که میتونست باشه

تویه این رابطه ی طولانی از دست دادم

من همون روزایه خوبی که میتونست باشه

تویه این رابطه ی طولانی از دست دادم

واسه من چیزی نذاشتی

غیر از این بغضی که دارم

بی هدف هر جایی میرم بی اراده کم میارم

اگه بینه ما دوتا این دلخوری بیشتر شه

واسه آرامشه هردومون باید جدا بشیم

واسه آرامشه هردومون

باید جدا بشیم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

 

http://www.jenabmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ باید جدا شیم ما دانلود اهنگ سختش نکن دیگه باید جداشیم ما اهنگ باید جداشیمو دانلود اهنگ سختش نکن از شانیکو دانلود اهنگ قول میدم شانیکو دانلود آهنگ قول میدم این روزا واسه تو عادی شه قول میدم عشق من دانلود اهنگ شانیکو سختش نکن دیگه اهنگ قول میدم این روزا واسه تو عادی شه دانلود موزیک ویدیو سختش نکن از شانیکو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو