loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ فکر توام هر جا برم تتلو,    تتلو فکر توام هر جا برم دانلود,    فکر توام هر جا برم من اتفاقا عاشقم امیر تتلو, &nbs

حسین بازدید : 39618 سه شنبه 06 شهریور 1397


,   
,    دانلود اهنگ فکر توام هر جا برم تتلو
,    تتلو فکر توام هر جا برم دانلود
,    فکر توام هر جا برم من اتفاقا عاشقم امیر تتلو
,    دانلود اهنگ تتلو فکر توام هر جا برم من اتفاقا عاشقم اما تو نه
,    دانلود اهنگ امیر تتلو فکر توام هر جا برم
,    فکره توام هرجا برم من اتفاقا عاشقم اما تو نه
,    فکر توام هر جا برم از تتلو
,    اهنگ من اتفاقا عاشقم اما تو نه تتلو
,    اهنگ فکر توام هر جا برم از تتلو

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو تو داری به چی فکر میکنی
آهنگ جدید امیر تتلو تو داری به چی فکر میکنی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Amir Tataloo To Dari Be Chi Fekr Mikoni
ترانه . آهنگ : امیر تتلو | تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو تو داری به چی فکر میکنی

 

متن آهنگ جدید امیر تتلو تو داری به چی فکر میکنی

داری به چی فکر میکنی

دارم به این فکر میکنم چرا ساعت هفت نمیشه که تو رو ببینمت دلم که از الان رفته پیشت

الانم دارم فکر میکنم واسه شب چی بپوشم من به تو فکر میکنم حتی وقتی زیر دوشم

تو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه بگو تو هم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

تو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه

بگو تو هم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

من دارم به این فکر میکنم زندگی بی تو پوچه برام یجوری میزون میکنم که جلویه تو تو کوچه درام

همش دارم فکر میکنم به اون صورت مثه نقاشیت من بی تو دق میکنم مگه میشه که نباشی

تو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه بگو تو هم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

تو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه

بگو تو هم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

شعر آهنگ جدید امیر تتلو تو داری به چی فکر میکنی

من نمیفهمم تو که چشات اینقده نازن چرا سرد و بیرحمن

بچگی کردم نباید میفهمیدی دوست دارم بچگی کردم

با همه خوبی اما واسه من مثه یه آدم چوبی تو حتی واسه پز جلو دوستات منو میکوبی

بگو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه بگو تو هم هر جا رفتی تاثیر منو دیدی یا نه

داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه

بگو تو هم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه بگو تو هم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

تو داری به چی فکر میکنی جواب منو میدی یا نه

بگو تو هم هر جا رفتی تصویر منو دیدی یا نه

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/40289/music-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D8%AA%D9%84%D9%88-%D8%AA%D9%88-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%DA%86%DB%8C-%D9%81%DA%A9%D8%B1-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%DB%8C.html







برچسب ها دانلود اهنگ فکر توام هر جا برم تتلو تتلو فکر توام هر جا برم دانلود فکر توام هر جا برم من اتفاقا عاشقم امیر تتلو دانلود اهنگ تتلو فکر توام هر جا برم من اتفاقا عاشقم اما تو نه دانلود اهنگ امیر تتلو فکر توام هر جا برم فکره توام هرجا برم من اتفاقا عاشقم اما تو نه فکر توام هر جا برم از تتلو اهنگ من اتفاقا عاشقم اما تو نه تتلو اهنگ فکر توام هر جا برم از تتلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو