loading...

اهنگ جدید

بمون بمون با من که بی تو دلگیرم بمون که من بی تو آروم نمی گیرم نگیر نگیر از من گرمی دستاتو قسمت بکن با من امروز و فرداتو منو با یه بوسه اسیر و رامم کن منو تو آغوشت بگیر و خوابم کن همیشه با من باش

حسین بازدید : 113 جمعه 02 شهریور 1397

بمون بمون با من که بی تو دلگیرم
بمون که من بی تو آروم نمی گیرم
نگیر نگیر از من گرمی دستاتو
قسمت بکن با من امروز و فرداتو

منو با یه بوسه
اسیر و رامم کن
منو تو آغوشت
بگیر و خوابم کن

همیشه با من باش
همراه و هم خونه


که با تو شب هرگز
با من نمی مونه

تویی یه خواب خوش رویای رنگینم
بمون بمون با من که از تو شیرینم

فصلی بساز از نو یه فصل گل بارون
فصلی پر از عطر و ترانهء بارون
آسمون چشمام ابریه می باره
بمون که بی تو غم تنهام نمی ذاره

منو با یه بوسه
اسیر و رامم کن
منو تو آغوشت
بگیر و خوابم کن

https://talk.patoghu.com/thread188920-3.html








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو