loading...

اهنگ جدید

هر جا صحبت از صفاست صحبت از مهر و وفاست صحبت از رفاقته صحبت تهرونیاس شهر شیراز غزلش بم و ضرب المثلش اصفهان نصف جهانش به خدا مزه داره خوردن پولک عسلش هموطن هموطن تاج سر من تو هستی از همون لحظه ی اول ت

حسین بازدید : 67 جمعه 02 شهریور 1397

هر جا صحبت از صفاست
صحبت از مهر و وفاست
صحبت از رفاقته صحبت تهرونیاس
شهر شیراز غزلش بم و ضرب المثلش
اصفهان نصف جهانش
به خدا مزه داره خوردن پولک عسلش

هموطن هموطن تاج سر من تو هستی
از همون لحظه ی اول تو دلم نشستی
هموطن هموطن تاج سر من تو هستی


از همون لحظه ی اول تو دلم نشستی

یاد ایران یاد خونه س یاد عشقه مگه نه
هر یه گوشش واسمون مثل بهشته مگه نه
مگه میشه آدم از خاطره هاش دل بکنه
عشق اون خاک و دیار وصله ی این جون و تنه

هموطن هموطن تاج سر من تو هستی
از همون لحظه ی اول تو دلم نشستی
هموطن آی هموطن تاج سر من تو هستی
از همون لحظه ی اول تو دلم نشستی

هر کدوم از اون دیار داریم هزار تا یادگار
شرق و غرب یا که جنوب تا دل اون دریا کنار
یه روزی پر می زنیم به سیم آخر می زنیم
دنیا رو گشتیم و دیدم
نمیشه یه روزی از خاک وطن دل بکنیم

هموطن هموطن تاج سر من تو هستی
از همون لحظه ی اول تو دلم نشستی
هموطن آی هموطن تاج سر من تو هستی
از همون لحظه ی اول تو دلم نشستی

هموطن هموطن تاج سر من تو هستی
از همون لحظه ی اول تو دلم نشستی
هموطن آی هموطن تاج سر من تو هستی
از همون لحظه ی اول تو دلم نشستی

 

https://talk.patoghu.com/thread188920-3.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو