loading...

اهنگ جدید

 آهنگ کُشتی منو سعیدکشتی منو کشتی با عشوه هات کشتیتا که نگات کردمبا ناز و ادات کشتیبا بازی چشمات دلمو دیوونه کردیازت قرار خواستم حالا همش بهونه کردیگفتی دوسم داری فقط منو کم داریوقتی پی

حسین بازدید : 100 دوشنبه 29 مرداد 1397

 آهنگ کُشتی منو سعید

کشتی منو کشتی 
با عشوه هات کشتی
تا که نگات کردم
با ناز و ادات کشتی
با بازی چشمات دلمو دیوونه کردی


ازت قرار خواستم حالا همش بهونه کردی
گفتی دوسم داری 
فقط منو کم داری
وقتی پیشم نیستی
حالا هزار تا غم داری
با بازی چشمات دلمو دیوونه کردی
ازت قرار خواستم حالا همش بهونه کردی

حالا که دل عاشقته میگی پایان قصه س
فصل رسیدن غمه هوا هوای غصه س

حالا که من دوست دارم مثل غریبه هایی
انگار نه انگار که یه روز گفتی از آشنایی

حالا که دل عاشقته میگی پایان قصه س
فصل رسیدن غمه هوا هوای غصه س
حالا که من دوست دارم مثل غریبه هایی
انگار نه انگار که یه روز گفتی از آشنایی
دوست دارم دوسم نداری
هرچی بگم بازم کمه
بیا بمون مثل قدیم
که زندگیم همین دمه
کشتی منو کشتی 
با عشوه هات کشتی
تا که نگات کردم
با ناز و ادات کشتی
با بازی چشمات دلمو دیوونه کردی
ازت قرار خواستم حالا همش بهونه کردی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو