loading...

اهنگ جدید

,    جان خدا چه رسمه ی همه دنیا ,    نامردیه هرچی مرد پهلونه زندونه,    اره زندونی من بی ملاقی من دره,    کمه جان برار هنجر زخمی مه  ـ

حسین بازدید : 8952 یکشنبه 28 مرداد 1397


,    جان خدا چه رسمه ی همه دنیا
,    نامردیه هرچی مرد پهلونه زندونه
,    اره زندونی من بی ملاقی من دره
,    کمه جان برار هنجر زخمی مه



 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دنبال این آهنگ هستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ







برچسب ها جان خدا چه رسمه ی همه دنیا نامردیه هرچی مرد پهلونه زندونه اره زندونی من بی ملاقی من دره کمه جان برار هنجر زخمی مه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو