loading...

اهنگ جدید

 آهنگ قرار علیرضا روزگار - تکست موزیک علیرضا روزگارarrangement by: عیرضا امیریدیوونه بازی بسمهنمیتونم ببینم دستای تو تو دستمهاما دلت جای دیگه استطاقت ندارمقراری دارممیخوام برم پی کارمقرار گذ

حسین بازدید : 101 شنبه 27 مرداد 1397

 آهنگ قرار علیرضا روزگار - تکست موزیک
 
علیرضا روزگار
arrangement by: عیرضا امیری

دیوونه بازی بسمه
نمیتونم ببینم دستای تو تو دستمه
اما دلت جای دیگه است
طاقت ندارم
قراری دارم
میخوام برم پی کارم
قرار گذاشتم با دلم
دیگه تو رو نبینمت


پای خودم بسوزم و 
دیگه فراموشت کنم
قرار گذاشتم با دلم
دنبال عاشقی نرم
چون آخرش جداییه
بخون تو از چشم ترم


چه راحت و چه آسون
از عشق من گذشتی
همه‌اش میگم چه بهتر
ارزشمو نداشتی
یادم نمیره دستات
تو دست دیگری بود
خیال میکردم عشقت
واسه من آخری بود
قرار گذاشتم با دلم
دیگه تو رو نبینمت
پای خودم بسوزم و 
دیگه فراموشت کنم
قرار گذاشتم با دلم
دنبال عاشقی نرم
چون آخرش جداییه
بخون تو از چشم ترم







برچسب ها دانلود آهنگ قرار علیرضا روزگار کد آهنگ پیشواز همراه اول قرار علیرضا روزگار دانلود آهنگ قرار علیرضا روزگار رمیکس Remix متن آهنگ قرار علیرضا روزگار کد آهنگ پیشواز ایرانسل قرار علیرضا روزگار کد آوای انتظار همراه اول قرار علیرضا روزگار دانلود آهنگ قرار علیرضا روزگار کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو