loading...

اهنگ جدید

توو چشمای عاشق من نگاه کنبذار کنار تموم تعارفا رومنو با اسم کوچیکم صدا کنبا تو جوون میشم نفس می گیرمحقمو از زندگی پس می گیرمعشق تو داره شاعرم می کنهبی تو یه شب توو این قفس می میرمدلم به خاطرات خوبت خو

حسین بازدید : 151 جمعه 26 مرداد 1397


توو چشمای عاشق من نگاه کن

بذار کنار تموم تعارفا رو

منو با اسم کوچیکم صدا کن


با تو جوون میشم نفس می گیرم

حقمو از زندگی پس می گیرم

عشق تو داره شاعرم می کنه

بی تو یه شب توو این قفس می میرم


دلم به خاطرات خوبت خوشه

دوری تو داره منو می کشه

دنیا رو زیر و رو کنم محاله

فرشته ای مثل تو پیدا بشه

آخ دلم به خاطرات خوبت خوشه

آهنگ فرشته شو پویا بیاتی


Pouya Bayati Present, Arrangement Mohsen Janloo, Mix & Mastering Mostafa Alborzi

فرشته شو در بهشتُ وا کن

دوری تو داره منو می کشه

دنیا رو زیر و رو کنم محاله

فرشته ای مثل تو پیدا بشه


فرشته شو

فرشته شو در بهشتُ وا کن
فرشته شو

توو چشمای عاشق من نگاه کن
فرشته شو

بذار کنار تموم تعارفا رو

منو با اسم کوچیکم صدا کن


با تو جوون میشم نفس می گیرم

حقمو از زندگی پس می گیرم

عشق تو داره شاعرم می کنه

بی تو یه شب توو این قفس می میرم


دلم به خاطرات خوبت خوشه
خوبت خوشه

دوری تو داره منو می کشه
می کشه

دنیا رو زیر و رو کنم محاله

فرشته ای مثل تو پیدا بشه

دلم به خاطرات خوبت خوشه

دوری تو داره منو می کشه

دنیا رو زیر و رو کنم محاله

فرشته ای مثل تو پیدا بشه

منبع:
ایران ترانه
http://www.iransong.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو