loading...

اهنگ جدید

 آهنگ عطر دود مسعود درویش» شاعر : هما میر افشار» آهنگ ساز : محمد حیدری» تنظیم : ناصر چشم آذر دانلود موزیک ویدیو عطر دودنمی دانم تو اینجایی و یا نه؟هنوزم عاشق مایی و یا نه؟ب

حسین بازدید : 143 دوشنبه 22 مرداد 1397

 آهنگ عطر دود مسعود درویش
» شاعر : هما میر افشار
» آهنگ ساز : محمد حیدری
» تنظیم : ناصر چشم آذر
 
دانلود موزیک ویدیو عطر دود
نمی دانم تو اینجایی و یا نه؟
هنوزم عاشق مایی و یا نه؟
بگو آیا گرفتی یار دیگر؟
نمی دانم که تنهایی و یا نه؟



کجایی با که هستی در چه حالی؟
که اینجا جای تو خالیست خالی
نمی پرسم چه شد آن دل تپیدن
که می دانم گریزان از سؤالی

اگه از من بپرسی من هنوزم
همون دیوانه ای هستم که بودم
اگر آتش گرفتم سوختم من
تو پیدا کن مرا از عطر دودن

اگر در خاطرت مانده به یاد آر
چه دریایی ز مهرت در دلم بود
در آن غوغا و شوق عاشقانه
دو چشم تو امید ساحلم بود

بگو آیا تپش های دل تو
هنوز از من نشونی داره یا نه؟
بگو اون چشم های روشن تو
برام رنگین کمونی داره یا نه؟

اگه از من بپرسی من هنوزم
همون دیوانه ای هستم که بودم
اگر آتش گرفتم سوختم من
تو پیدا کن مرا از عطر دودن

اگه از من بپرسی من هنوزم
همون دیوانه ای هستم که بودم
اگر آتش گرفتم سوختم من
تو پیدا کن مرا از عطر دودن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو