loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ بردیا به نام لیلا,متن آهنگ بردیا به نام لیلا,دانلود آهنگ بردیا به نام لیلا رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول بردیا به نام لیلا,دانلود آهنگ ب

حسین بازدید : 107 یکشنبه 21 مرداد 1397

دانلود آهنگ  بردیا به نام لیلا,متن آهنگ  بردیا به نام لیلا,دانلود آهنگ  بردیا به نام لیلا رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  بردیا به نام لیلا,دانلود آهنگ  بردیا به نام لیلا کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  بردیا به نام لیلا,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  بردیا به نام لیلا,

http://www.irmp3.ir/lyric/9943/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%84%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7

 

 

♫♫ تو رو ازمن میخواد دل رسوای من
میدونی درسته همه حرفای من
نو رو ازمن میخواد دل رسوای من
میدونی درسته همه حرفای من
قدوبالات لیلا ‚ چشم سیات لیلا
کشته منو لیلا ‚ ناز نگات لیلا
می خوامت قد تموم عالم
نمی ری یه لحظه از خیالم
من خوشم همیشه با خیالت
تو چرا بی خبری ز حالم
یه دله بی ریا ‚ یه دله با صفا
هدیه آوردم برات
دلمو پس بده ‚ اونو از دست نده
زودتر به پیشم بیا
قد و بالات لیلا ‚ چشم سیات لیلا
کشته منو لیلا ‚ ناز نگات لیلا
میخوامت قد تموم عالم ..

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ بردیا به نام لیلا متن آهنگ بردیا به نام لیلا دانلود آهنگ بردیا به نام لیلا رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول بردیا به نام لیلا دانلود آهنگ بردیا به نام لیلا کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول بردیا به نام لیلا کد آهنگ پیشواز ایرانسل بردیا به نام لیلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو