loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ  بردیا بهترین ترانه رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  بردیا بهترین ترانه,دانلود آهنگ  بردیا بهترین ترانه کیفیت 320,دانلود آهنگ  بردیا بهترین ترانه,متن آهنگ  بردی

حسین بازدید : 267 یکشنبه 21 مرداد 1397

دانلود آهنگ  بردیا بهترین ترانه رمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  بردیا بهترین ترانه,دانلود آهنگ  بردیا بهترین ترانه کیفیت 320,دانلود آهنگ  بردیا بهترین ترانه,متن آهنگ  بردیا بهترین ترانه,کد آوای انتظار همراه اول  بردیا بهترین ترانه,کد آهنگ پیشواز همراه اول  بردیا بهترین ترانه,

http://www.jenabmusic.com/46302/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87.html

 

دانلود اهنگ جدید بردیا بهترین ترانه

دانلود اهنگ جدید بردیا بهترین ترانه با لینک مستقیم و پخش آنلاین

(Download New Music Bardia Behtarin Taraneh (Club Mix

از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم

تو قمار زندگیمون تو نباشی من میبازم

اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام

بیخیال غربت و غم بیخیال نور فردام

بهترین ترانه

متن اهنگ بردیا بهترین ترانه

بهترین ترانه رو من از چشای تو میسازم

تو قمار زندگیمون تو نباشی من میبازم

اگه باشی در کنارم با تو من مالک دنیام

بیخیال غربت و غم بیخیال نور فردام

دوست دارم دوست دارم توی دنیام تو رو دارم

دوست دارم دوست دارم توی دنیام تو رو دارم

مث آسمون که تنها امیدش چند تا ستاره س

دیدن برق نگاهت واسه من عمر دوباره س

هر سر انگشت تو یعنی قصه ی خوب نوازش

هر نگاه عاشق تو غزل آبیه خواهش

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم با خیال روی ماهت

جاده های مهربونی میگذره از تو نگاهت

روشنه شبای تارم با خیال روی ماهت

دوست دارم دوست دارم توی دنیام تو رو دارم

دوست دارم دوست دارم توی دنیام تو رو دارم

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ بردیا بهترین ترانه رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز ایرانسل بردیا بهترین ترانه دانلود آهنگ بردیا بهترین ترانه کیفیت 320 دانلود آهنگ بردیا بهترین ترانه متن آهنگ بردیا بهترین ترانه کد آوای انتظار همراه اول بردیا بهترین ترانه کد آهنگ پیشواز همراه اول بردیا بهترین ترانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو