loading...

اهنگ جدید

آهنگ شازده پسر مونالیزاشازده پسر کاکل بسر کم منو دنبال کنبامن نذار تو سر به سر راهتو دنبال کندلت پیشم گیره گیره گیرهاروم نمیگیره گیره گیره گیرهمن دلم عاشق یه روز فارق یه روز سرکشه سرکشهمثل طوفان یهلهو

حسین بازدید : 99 چهارشنبه 17 مرداد 1397

آهنگ شازده پسر مونالیزا

شازده پسر کاکل بسر کم منو دنبال کن
بامن نذار تو سر به سر راهتو دنبال کن

دلت پیشم گیره گیره گیره
اروم نمیگیره گیره گیره گیره


من دلم عاشق یه روز فارق یه روز سرکشه سرکشه
مثل طوفان یهلهو شاخه به شاخه پرکشه پرکشه

مثل طوفان یه لحظه مثل موجو سخره ای
گاه ییک شیر درنده گاهی آهو برره ای

کاش که میشد رامم کنی باوعده هات خامم کنی
یواش یواش نازم کنی توی بغلت خوابم کنی

کاش که میشد رامت کنم با وعده هام خوامت کنم


یواش یواش نازت کنم توی بغلم خوابت کنم

سربه هوادلم شده شیتون ترو بلا شده
آتیش بازی راه میندازه مردمو دعوا میندازه

چشای سبز فیروزه دارم می خری؟
می خرم آره والا

لبای سرخ عنابی دارم می خوری؟
می خورم آره والا

منو بالاتر از ستاره ها می بری؟
می برم آره والا

می خرمُ می خورم می برم آره والا



چشمای تو چه دزده
دلمو می خواد بدزده

چشمای تو چه هیزه
هری دلمو می ریزه

شرقی رنگ چشات
اون که دلمو می دزده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو