loading...

اهنگ جدید

جوونیه بیست سالمو گرفتی / دلخوشیه یه عمرمو گرفتیخداکنه الهی دق مرگ بشی / چرا با این وداع تو جون گرفتی؟!!!داغ داغه لحظه ی دلواپسیمثل شمعی رو به باد بی کسیدیگه نیست فرشته ی نجات منبغض شد و خشکید تو گلوی

حسین بازدید : 75 شنبه 13 مرداد 1397

جوونیه بیست سالمو گرفتی / دلخوشیه یه عمرمو گرفتی

خداکنه الهی دق مرگ بشی / چرا با این وداع تو جون گرفتی؟!!!

داغ داغه لحظه ی دلواپسی

مثل شمعی رو به باد بی کسی

دیگه نیست فرشته ی نجات من

بغض شد و خشکید تو گلوی من



حرمت احساس پاکمو کرفت

حرمت عشق سیاهمو گرفت

لحظه ای بود لحظه ی شوم و کبود

ساعتی بود از کنارم رفته بود

.

.

.


دیگه نیست فرشته ی نجات من

بغض شدو خشکید تو گلوی من

حرمت احساس پاکمو کرفت

حرمت عشق سیاهمو گرفت

لحظه ای بود لحظه ی شوم و کبود

ساعتی بود از کنارم رفته بود

جوونیه بیست سالمو گرفتی / نگاهمو از زندگی گرفتی

نفرین به تو...نفرین به این زمونه / آخه چرا جوونیمو گرفتی؟

حالا من یه مرده بی بال و پرم....

حالا من چلچله ی با خبرم

خبر از عشق و بی وفایی هاش

بی خبر از بدی و دو رنگی هاش

خبر از شکست یه جوون سرد...

فدای اون مرامو بی مرامی هاش







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو