loading...

اهنگ جدید

آسمون چشمای من یه عمره بی تو ابریهاز کی تا حالا گل من جواب خوبی بدیه؟نباشی زندگی من سیلاب درد و ماتمهنمرده و مرده مو دلم تو آتیش جهنمهتوی امتحان عشق بی نمره ردی عشق منچی ازت مونده واسم به غیر تنهایی و

حسین بازدید : 121 شنبه 13 مرداد 1397

آسمون چشمای من یه عمره بی تو ابریه

از کی تا حالا گل من جواب خوبی بدیه؟

نباشی زندگی من سیلاب درد و ماتمه

نمرده و مرده مو دلم تو آتیش جهنمه

توی امتحان عشق بی نمره ردی عشق من


چی ازت مونده واسم به غیر تنهایی و غم

توی مرداب غمت بال و پرم شکسته شد

وقتی انگشتای تو از حمل هم خسته شد

ادامه مطلب

چرا باید این همه تو حق من جفا شه؟

چرا باید نمیرم وقتی اون از خداشه

آره قسمت نبود و خود تو بی وفا شدی

همه زندگیم چرا رفیق نیمه راه شدی

بانی این بلا شدی

خدای من از عشق اون من بی نصیبم

حتی تو رختای تنم انگار غریبم

مگه یک بار واسه من بغضی تو اون گلوت بود؟

نگو که سخته جدایی میدونم که آرزوت بود

خداحافظ

عزیزم یادت نره تا ابد بیادتم

تو واسم هر چیزی بودی غیر گل برای گلدون

تو واسم هر چیزی بودی مایع دق دشمن جون

دیگه رفتم خدا حافظ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو