loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ آوا بهرام آغوش تو,    دانلود موزیک ویدیو آغوش تو از آوا بهرام,    دانلود آهنگ به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگی هامو,    متن آ

حسین بازدید : 309 یکشنبه 24 تیر 1397



,    دانلود آهنگ آوا بهرام آغوش تو
,    دانلود موزیک ویدیو آغوش تو از آوا بهرام
,    دانلود آهنگ به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگی هامو
,    متن آهنگ آغوش تو آوا بهرام
,    دانلود آهنگ من از حقم گذشتم آوا بهرام
,    دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام فاطما گل
,    دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام باورم کن
,    آوا بهرام نفس
,    دانلود آهنگهای آوا بهرام
,   

متن آهنگ آغوش تو آوا بهرام

به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگیهامو
یجوری باورم کن تا بفهمی قلب تنهامو
من از کابوس و شب دور و به صبح و بوسه نزدیکم
به من قدرت بده با عشق توانم کم شده از غم
کمک کن زندگی با تو یه راه بی خطر باشه
قشنگه خونه باشی و یه عاشق پشت در باشه

اگه حال ِ دلم خوبه سکوتم معجزه کرده
وگرنه خوب میدونم که درد از هر طرف درده
اگه حال ِ دلم خوبه سکوتم معجزه کرده
وگرنه خوب میدونم که درد از هر طرف درده

 ♫♫♫

من از حقم گذشتم تا عذاب لحظه کم باشه
سرم بالاست وقتی که زمونه متهم باشه
به عاقل حکم آزادی به دیوونه قفس دادن
اونایی که بدی کردن همه تقاص پس دادن

کمک کن زندگی با تو یه راه بی خطر باشه
قشنگه خونه باشی و یه عاشق پشت در باشه
کمک کن زندگی با تو یه راه بی خطر باشه
قشنگه خونه باشی و یه عاشق پشت در باشه
یه عاشق پشت در باشه

http://songi.blog.ir/1394/01/24/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AA%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%98-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D8%A7-%DA%AF%D9%84-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%88%D8%A7-%D8%A8%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%85

 

 

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ آوا بهرام آغوش تو دانلود موزیک ویدیو آغوش تو از آوا بهرام دانلود آهنگ به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگی هامو متن آهنگ آغوش تو آوا بهرام دانلود آهنگ من از حقم گذشتم آوا بهرام دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام فاطما گل دانلود موزیک ویدیو آوا بهرام باورم کن آوا بهرام نفس دانلود آهنگهای آوا بهرام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو