loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ اون روزا که تنها بودی,    دانلود اهنگ تهمت محسن یگانه,    اهنگ در مورد تهمت,    اهنگ تهمت زدن,    دانلود اهن

حسین بازدید : 67 شنبه 23 تیر 1397


,    دانلود اهنگ اون روزا که تنها بودی
,    دانلود اهنگ تهمت محسن یگانه
,    اهنگ در مورد تهمت
,    اهنگ تهمت زدن
,    دانلود اهنگ تهمت از محمد یاوری
,    دانلود اهنگ تهمت از ابی
,    آهنگ تهمت
,   

http://www.abanmusic.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D8%AD%D8%B3%D9%86-%DA%86%D8%A7%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AA%D9%87%D9%85%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D9%88/

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام تهمت ناروا

| دانلود با لینک مستقیم و با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ + پخش آنلاین و متن آهنگ |

دانلود آهنگ محسن چاوشی تهمت ناروا

Download Old Song By Mohsen Chavoshi – Tohmate Narava

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام تهمت ناروا

 

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام تهمت ناروا

 

متن آهنگ تهمت ناروا از محسن چاوشی

اون روزا که تنها بودی ، گم شده دریا بودی
قایق تو شکسته بود ، تنت نحیف و خسته بود
فانوس دریاییت شدم ، عشق اهوراییت شدم
گذشتم از هر هوسی ، تا تو به مقصد برسی
اما به جاش تو بد شدی ، از من و عشقم رد شدی
به من یه پشت پا زدی ، تهمت ناروا زدی
اون روزا که تو جنگلا ، ترسیده بودی بیصدا
بین درختای بزرگ ، میون گله گله گرگ
گذشتم از جون خودم ، طعمه ی دشمنات شدم
با تیکه پاره های من ، روزای تو ساخته شدن

منبع : رسانه آبــــــــــــــان مـــــــــــــوزیـــــــــــک







برچسب ها دانلود اهنگ اون روزا که تنها بودی دانلود اهنگ تهمت محسن یگانه اهنگ در مورد تهمت اهنگ تهمت زدن دانلود اهنگ تهمت از محمد یاوری دانلود اهنگ تهمت از ابی آهنگ تهمت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو