loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ مهرشاد تو قلبم غم نمی کارم,    مهرشاد جون و عمرمی تو,    دانلود آهنگ مهرشاد معذرت میخوام,    دانلود آهنگ جدید مهرشاد دو چشم

حسین بازدید : 103 چهارشنبه 20 تیر 1397

,    دانلود آهنگ مهرشاد تو قلبم غم نمی کارم
,    مهرشاد جون و عمرمی تو
,    دانلود آهنگ مهرشاد معذرت میخوام
,    دانلود آهنگ جدید مهرشاد دو چشم سیاهت
,    دانلود آهنگ مهرشاد مبارکت
,    دانلود آهنگ جدید مهرشاد همه چیزم تویی
,    دانلود آهنگ مهرشاد عروسک
,    دانلود آهنگ جدید مهرشاد چشمون سیاه
,   
,

متن آهنگ

اگه ابری ترین روزم اگه از غصه میسوزم
اگه هم درد هر دردم اگه هم مرگ دیروزم
اگه رنگ و رخم زرده
اگه قلبم پر درده
اگه تنهایی و غربت
منو بی همنشین کرده
تو قلبم غم نمی کارم
مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من
که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم
مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من
که چشمای تو رو دارم
اگه تنهاترین باشم
صدای آخرین باشم
اگه بی سایه و خسته
اگه بی سرزمین باشم
اگه از گریه حلق آویز
اگه آواره پاییز
یا مثل یک درخت پیر
بشم از بی کسی لبریز
تو قلبم غم نمی کارم
مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من
که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم
مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من
که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم
مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من
که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم
مث بارون نمی بارم
آخه خوشبخت ترینم من
که چشمای تو رو دارم
تو قلبم غم نمی کارم

http://nakaman.net/31043/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%BA%D9%85%DA%AF%DB%8C%D9%86-%DA%86%D8%B4%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%B4%D8%A7%D8%AF.html







برچسب ها دانلود آهنگ مهرشاد تو قلبم غم نمی کارم مهرشاد جون و عمرمی تو دانلود آهنگ مهرشاد معذرت میخوام دانلود آهنگ جدید مهرشاد دو چشم سیاهت دانلود آهنگ مهرشاد مبارکت دانلود آهنگ جدید مهرشاد همه چیزم تویی دانلود آهنگ مهرشاد عروسک دانلود آهنگ جدید مهرشاد چشمون سیاه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو