loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ منم به تو دارم وابسته میشم,    دانلود اهنگ دارم وابسته میشم,    دانلود موزیک ویدیو به جون تو از dj amb,  &nb

حسین بازدید : 127 چهارشنبه 13 تیر 1397



,   
,    دانلود آهنگ منم به تو دارم وابسته میشم
,    دانلود اهنگ دارم وابسته میشم
,    دانلود موزیک ویدیو به جون تو از dj amb
,    دانلود اهنگ به جون تو از شری
,    دانلود اهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا تورو دوست دارم
,    دانلود اهنگ به جون تو dj amb
,    دانلود آهنگ بهناز و آرش ap
,    دانلود اهنگ شری ام یالا یالا
,    دانلود آهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا 320
,   

http://naslemusic.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%DB%8C-%D8%AC%DB%8C-amb-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D9%88%D9%86-%D8%AA%D9%88.html

 

 

دانلود آهنگ دی جی AMB به نام به جون تو با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگسازی: آرش AP , تنظیم: سعید انصار

Download New Music By DJ AMB Called Be Joone To

 

 

 

دانلود آهنگ جدید دی جی AMB با لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید دی جی AMB در دو کیفیت متفاوت از نسل موزیک

 

 

متن آهنگ:
تو زندگیم اومد هر کی , دوستم داشت و بعد به سختی
ازم دل میکند دروغ نمیگم , دل منم داشت بهت عادت میکرد
ولی وقتی تورو دیدم , دلم خواست که بهم بشی نزدیک تر
با تو یه جوریم که میخوام هر روز , عشقم بهت بشه عمیق تر
یالا یالا هی نزدیک تر بیا , تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که , میخوام بدونی همیشه پیشته
یالا یالا هی نزدیک تر بیا , تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که , میخوام بدونی همیشه پیشته
بدون به تو دارم وابسته میشم , به جون تو بدون عشقت
بین این همه آدم یه دونه شد , به جون تو میمیرم نباشی بدون تو
منم به تو دارم وابسته میشم , به جون تو بدون عشقت
بین این همه آدم یه دونه شد , به جون تو میمیرم نباشی بدون تو
یالا یالا هی نزدیک تر بیا , تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که , میخوام بدونی همیشه پیشته
یالا یالا هی نزدیک تر بیا , تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که , میخوام بدونی همیشه پیشته







برچسب ها دانلود آهنگ منم به تو دارم وابسته میشم دانلود اهنگ دارم وابسته میشم دانلود موزیک ویدیو به جون تو از dj amb دانلود اهنگ به جون تو از شری دانلود اهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا تورو دوست دارم دانلود اهنگ به جون تو dj amb دانلود آهنگ بهناز و آرش ap دانلود اهنگ شری ام یالا یالا دانلود آهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو