loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ همیشه تنگ غروب ماتم دنیا گریدم از یوسف ابادیانی با لینک مستقیم نوع آهنگ: آهنگ کردی همراه با متن آهنگ : هایده کورا اسمان دلم هوای تو کردیه همیشه تنگ غروب ماتم دنیا گریدم کفم و یاد عزیز

حسین بازدید : 3 جمعه 03 اردیبهشت 1400

دانلود آهنگ همیشه تنگ غروب ماتم دنیا گریدم از یوسف ابادیانی با لینک مستقیم

نوع آهنگ: آهنگ کردی

همراه با متن آهنگ :

هایده کورا اسمان دلم هوای تو کردیه

همیشه تنگ غروب ماتم دنیا گریدم

کفم و یاد عزیزم خسه عالم گریدم

گلگم یادت تیه گرد یک چیمن طاقوسان

خدا حقم بسنه و او کسه دسم ولید بران

هایده کورا اسمان دلم هوای تو کردیه

دی طاقت و دس چیه فکر تو شیتم کردیه

هایده کورا اسمان دلم هوای تو کردیه

دی طاقت و دس چیه فکر تو شیتم کردیه

دانلود آهنگ ای خدا کاری بکه شاید که آرام بگرم از یوسف ابادیانی

ای خدا کاری بکه شاید که آرام بگرم

یا وه زجر رهاکم یا که بیلم بمرم

زخمی که تو دای دسم تا به ابد

هایده کورا اسمان دلم هوای تو کردیه

دی طاقت و دس چیه فکر تو شیتم کردیه

هایده کورا اسمان دلم هوای تو کردیه

دی طاقت و دس چیه فکر تو شیتم کردیه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو