loading...

اهنگ جدید

, دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن , دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم , دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن نخواه معذرت ازم , دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن بای

حسین بازدید : 645 دوشنبه 11 تیر 1397




,    دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن
,    دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم
,    دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن نخواه معذرت ازم
,    دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن باید بشیم رد از هم
,    دانلود اهنگ دیگه حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم من چتم اصلا
,    دیگه حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم من چتم اصن
,    دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم من چتم اصن
,    دانلود اهنگ دیگ حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم
,    اهنگ دیگه حرفشم نزن نخواه معذرت ازم
,   

http://www.jenabmusic.com/3667/music-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B5%D8%BA%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%85-%D9%86%D8%B2%D9%86.html

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن

 

متن آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن

از همین مسیر که اومدی برگرد برو / بدون دلم نمی خواد تورو

از همون روزی که تو رفتی / دیگه نخواستم ببینمت تورو

چیو باور کنم عزیزم / حرفا یا دروغاتو

یا که هر بار ببینم / با غریبه خنده هاتو

اصلا حرفشم نزن / که تو دوباره من / با تو تــا کنم / حتی خوب یا بد

حرفشم نزن / دیگه از این به بعد ما به هم نمی رسیم / نه تو نه من

اصلا حرفشم نزن / که تو دوباره من / با تو تــا کنم / حتی خوب یا بد

حرفشم نزن / دیگه از این به بعد ما به هم نمی رسیم / نه تو نه من

تکست متن آهنگ جدید و بسیار زیبای حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن

دیگه دیره واسه جبران / واسه برگشتن دیگه دیره

حتی حرفشم قشنگ نیست / عشق هردومون باید بمیره

اصلا حرفشم نزن / که تو دوباره من / با تو تــا کنم / حتی خوب یا بد

حرفشم نزن / دیگه از این به بعد ما به هم نمی رسیم / نه تو نه من

اصلا حرفشم نزن / که تو دوباره من / با تو تــا کنم / حتی خوب یا بد

حرفشم نزن / دیگه از این به بعد ما به هم نمی رسیم / نه تو نه من

رمضان

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن نخواه معذرت ازم دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن باید بشیم رد از هم دانلود اهنگ دیگه حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم من چتم اصلا دیگه حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم من چتم اصن دانلود آهنگ دیگه حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم من چتم اصن دانلود اهنگ دیگ حرفشم نزن نباید بخوای معذرت ازم اهنگ دیگه حرفشم نزن نخواه معذرت ازم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو