loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ اگه بری من هی صدا میکنم,    متن اهنگ میشه بری احمد سعیدی,    دانلود اهنگ میشه بری دیگه,    دانلود اهنگ عشقم میشه بری, 

حسین بازدید : 213 جمعه 08 تیر 1397



,    دانلود آهنگ اگه بری من هی صدا میکنم
,    متن اهنگ میشه بری احمد سعیدی
,    دانلود اهنگ میشه بری دیگه
,    دانلود اهنگ عشقم میشه بری
,    دانلود اهنگ علی یاسینی اگه به من بود
,    دانلود اهنگ اگه به من بود
,    دانلود اهنگ احمد سعیدی میشه بری
,    اهنگ احمد سعیدی عاشقترین
,    آهنگ میشه بری دیگه

http://sirooz.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B4%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%D9%85%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D9%88-%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%85%D9%87-%D8%A7%DA%AF%D9%87-%D8%A8.htm

 

دانلود اهنگ نباشی ریملام رو گونمه اگه بری من هی صدا میکنمت

اهنگ جدید و شنیدنی پوبون – poobon به نام ماشین – mashin ریلیس شد از سایت sirooz.com

دانلود اهنگ نباشی ریملام رو گونمه اگه بری من هی صدا میکنمت

 

متن شعر نباشی ریملام رو گونمه اگه بری من هی صدا میکنمت پوبون

نباشی ریملام رو گونمه
اگه بری من هی صدا میکنمت
هی صدا میکنمت
اگه نباشی ریملام رو گونمه
اگه بری من هی صدا میکنمت
هی صدا میکنمت
دلم واست تنگ شده باز تکست بده میام

 

پخش بزودی..دموی اهنگ افزوده شد.







برچسب ها دانلود آهنگ اگه بری من هی صدا میکنم متن اهنگ میشه بری احمد سعیدی دانلود اهنگ میشه بری دیگه دانلود اهنگ عشقم میشه بری دانلود اهنگ علی یاسینی اگه به من بود دانلود اهنگ اگه به من بود دانلود اهنگ احمد سعیدی میشه بری اهنگ احمد سعیدی عاشقترین آهنگ میشه بری دیگه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو