loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید امین و امید مغرور Download New Music Amin And Omid Maghrour آهنگ جدید امین و امید بنام مغرور ی وقتایی دلم میخواد یکی توو زندگیم باشه که تا همیشه از پیشم دلم با دیدنش واشه  

حسین بازدید : 0 شنبه 21 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید امین و امید مغرور

Download New Music Amin And Omid Maghrour

آهنگ جدید امین و امید بنام مغرور

ی وقتایی دلم میخواد یکی توو زندگیم باشه

که تا همیشه از پیشم دلم با دیدنش واشه

دانلود آهنگ جدید امین و امید مغرور

 

متن آهنگ مغرور از امین و امید

ی وقتایی دلم میخواد یکی توو زندگیم باشه

i vaghtaii dlm mikhoad iki too zndgim bashh

که تا همیشه از پیشم دلم با دیدنش واشه

ke ta hmishh az pishm dlm ba didnsh oashh

ی وقتایی دلم میخواد تا بیرون میرم از خونه

i vaghtaii dlm mikhoad ta biron mirm az khonh

یکی دلواپس من شه بهم اینو بفهمونه

iki dloaps mn shh bhm aino bfhmonh

نه مغرورم نه بی احساس فقط از آدما خستم

nh mghrorm nh bi ahsas fght az adma khstm

من آسون دل نمیبندم ببندم تا تهش هستم

mn ason dl nmibndm bbndm ta thsh hstm

نه مغرورم نه بی احساس فقط از آدما خستم

nh mghrorm nh bi ahsas fght az adma khstm

من آسون دل نمیبندم ببندم تا تهش هستم

mn ason dl nmibndm bbndm ta thsh hstm

من از روزی که تو رفتی شدم پابند تنهایی

mn az rozi ke to rfti shdm pabnd tnhaii

ولی با این همه بازم دلم میخواد ی وقتایی

oli ba ain hmh bazm dlm mikhoad i vaghtaii

ی وقتایی دلم میخواد تا بیرون میرم از خونه

i vaghtaii dlm mikhoad ta biron mirm az khonh

یکی دلواپس من شه بهم اینو بفهمونه

iki dloaps mn shh bhm aino bfhmonh

نه مغرورم نه بی احساس فقط از آدما خستم

nh mghrorm nh bi ahsas fght az adma khstm

من آسون دل نمیبندم ببندم تا تهش هستم

mn ason dl nmibndm bbndm ta thsh hstm

نه مغرورم نه بی احساس فقط از آدما خستم

nh mghrorm nh bi ahsas fght az adma khstm

من آسون دل نمیبندم ببندم تا تهش هستم

mn ason dl nmibndm bbndm ta thsh hstm

تا تهش هستم تا تهش هستم تا تهش هستم تا تهش هستم

ta thsh hstm ta thsh hstm ta thsh hstm ta thsh hstm

ترانه آهنگ مغرور از امین و امید

یکی دلواپس من شه بهم اینو بفهمونه

iki dloaps mn shh bhm aino bfhmonh

نه مغرورم نه بی احساس فقط از آدما خستم

nh mghrorm nh bi ahsas fght az adma khstm

من آسون دل نمیبندم ببندم تا تهش هستم

mn ason dl nmibndm bbndm ta thsh hstm

نه مغرورم نه بی احساس فقط از آدما خستم

nh mghrorm nh bi ahsas fght az adma khstm

من آسون دل نمیبندم ببندم تا تهش هستم

mn ason dl nmibndm bbndm ta thsh hstm

تا تهش هستم تا تهش هستم تا تهش هستم تا تهش هستم

ta thsh hstm ta thsh hstm ta thsh hstm ta thsh hstm







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو