loading...

اهنگ جدید

آقا جون گناه دست و بالم رو بستنگاهی که غم روی این دل نشستهمه اومدن کربلا اما مندوباره دلم بین روضه ات شکست شده کربلا آرزوم آرزومشده نوکریت آبروم آبرومبدی هامو ای رحمت واسعهتو رو جان زهرا نیاری بروم

حسین بازدید : 150 پنجشنبه 31 خرداد 1397

آقا جون گناه دست و بالم رو بست
نگاهی که غم روی این دل نشست
همه اومدن کربلا اما من
دوباره دلم بین روضه ات شکست

شده کربلا آرزوم آرزوم
شده نوکریت آبروم آبروم
بدی هامو ای رحمت واسعه
تو رو جان زهرا نیاری بروم

امیری حسین و نعم الأمیر

تو از اول خلقت اربابمی



برا مستی آقا می نابمی
برام مثل روز روشنه ای حسین
به شب های تارم تو مهتابمی

شدم با غمت آشنا آشنا
به عشقت شدم مبتلا مبتلا
برام مثل رؤیا شده ای آقا
یه سال اربعین کربلا کربلا

امیری حسین و نعم الأمیر

 

من از کودکی بین این روضه هام
شدم سینه زن فخرم اینه آقا
آقا عاشق این دم نوحه تم
سلام علی ساکن کربلا

سرشته دلم با غم کربلا
بهشتم شده بین این روضه ها
روی سردر باب جنت میگن
نوشته خدا کربلا کربلا

امیری حسین و نعم الأمیر

حسین جان تو رو کشتنت بی گناه
یه مشت بی حیا گودی قتله گاه
نداره با هم نسبتی ای خدا
ثم مرکب و پیکر پاک شاه

کنار تن بی سرت بی سرت
رو خاکا نشست مادرت مادرت
با گریه میگفت یا بنی حسین
ببین بی کسه خواهرت خواهرت

امیری حسین و نعم الأمیر

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو