loading...

اهنگ جدید

 آهنگ نمیتونم بگم دوست دارم ... مازیار فلاحینمی تونم بهت بگم دوست دارمتحملم نیست واسه گریه کردنت نمی تونم دیگه تورو داشته باشماخه تورو به دست من سپردنت نمیتونم با تو بمونم تا ابد ن

حسین بازدید : 67 دوشنبه 28 خرداد 1397

 آهنگ نمیتونم بگم دوست دارم ... مازیار فلاحی
نمی تونم بهت بگم دوست دارم
تحملم نیست واسه گریه کردنت 
نمی تونم دیگه تورو داشته باشم
اخه تورو به دست من سپردنت 
نمیتونم با تو بمونم تا ابد 
نمیتونم پا بزارم روی دلت
هرچی دارم مال تو عزیزِ من
اخه تورو به دست من سپردنت 


(((عاشقانه ها را پایانی نیست ... مازیار فلاحی )))

 آهنگ نمیتونم بگم دوست دارم ... مازیار فلاحی
نمی تونم بهت بگم دوست دارم
تحملم نیست واسه گریه کردنت 
نمی تونم دیگه تورو داشته باشم
اخه تورو به دست من سپردنت 
نمیتونم با تو بمونم تا ابد 
نمیتونم پا بزارم روی دلت
هرچی دارم مال تو عزیزِ من
اخه تورو به دست من سپردنت 


(((عاشقانه ها را پایانی نیست ... مازیار فلاحی )))







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو