loading...

اهنگ جدید

مگه حسادت میذاره ببینم ببینم دروغ میگن میخوام واست بمیرم بمیترم فقط میخوان تو رو ازم بگیرن بگیرن آره میخوان تو رو از من بگیرن بگیرن الهی بمیرن الهی بمیرن.. آهنگ دروغ از مهدی پورحسین دست رو دلم ن

حسین بازدید : 0 جمعه 15 اسفند 1399

مگه حسادت میذاره ببینم ببینم

دروغ میگن میخوام واست بمیرم بمیترم

فقط میخوان تو رو ازم بگیرن بگیرن

آره میخوان تو رو از من بگیرن بگیرن

الهی بمیرن الهی بمیرن..

آهنگ دروغ از مهدی پورحسین

دست رو دلم نذار میخواد بباره بباره

روز و شب از بس داره بد میاره میاره

یه ذره رحمی تو دلش نداره نداره

یه ذره رحمی تو دلش نداره نداره

آهنگ دروغ از مهدی پورحسین

مگه حسادت میذاره ببینم ببینم

دروغ میگن میخوام واست بمیرم بمیترم

فقط میخوان تو رو ازم بگیرن بگیرن

آره میخوان تو رو از من بگیرن بگیرن

الهی بمیرن الهی بمیرن

آهنگ دروغ از مهدی پورحسین

دست رو دلم نذار میخواد بباره بباره

روز و شب از بس داره بد میاره میاره

یه ذره رحمی تو دلش نداره نداره

یه ذره رحمی تو دلش نداره نداره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو