loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ نفس امین پرور Lyrics Music Amin Parvar Nafas ترانه و شعر آهنگ نفس امین پرور صدام بزن که واسم مثل آهنگه صدات صدام بزن که بازم دل دلتنگه برات چشمام توو چشم توئه تو دلم عشق توئه کی مثل

حسین بازدید : 0 جمعه 24 بهمن 1399

متن آهنگ نفس امین پرور

Lyrics Music Amin Parvar Nafas

متن آهنگ نفس امین پرور

ترانه و شعر آهنگ نفس امین پرور

صدام بزن که واسم مثل آهنگه صدات
صدام بزن که بازم دل دلتنگه برات

چشمام توو چشم توئه تو دلم عشق توئه
کی مثل من شب و روز هى حواسش به توئه

آى نفس من نفس من بنده به این نفس توئه
همه کس من کی مثل من عاشق یکی مثل توئه

آى نفس من تو واسه من بمون تا آخر خط
با منه دلت بگم بهت که دلمو برده دلت

تکست آهنگ نفس امین پرور

کجا میتونی بری وقتی قلبم خونته
دور نشی عشق دلم این دل دیوونته

من من من همونم که رو حرفام میمونم
همیشه عشق تو رو از چشمات میخونم

آى نفس من نفس من بنده به این نفس توئه
همه کس من کی مثل من عاشق یکی مثل توئه

آى نفس من تو واسه من بمون تا آخر خط
با منه دلت بگم بهت که دلمو برده دلت

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو