loading...

اهنگ جدید

دانلود اهنگ ایمان حسینی دلم هنوز Hik' hdlhk psdkd ngl ik,c با اینکه دلم هنوز واسه تو میمیره اما اصلا نمیخواد دیگه دستات و بگیره تو منو بدجور سوزوندی دلمو هرجا کشوندی برای این دل ساده م همش از عاش

حسین بازدید : 0 دوشنبه 06 بهمن 1399

دانلود اهنگ ایمان حسینی دلم هنوز

Hik' hdlhk psdkd ngl ik,c

با اینکه دلم هنوز واسه تو میمیره

اما اصلا نمیخواد دیگه دستات و بگیره

تو منو بدجور سوزوندی دلمو هرجا کشوندی

برای این دل ساده م همش از عاشقی خوندی

این سکوت لعنتی امون نمیده تو گلوم

چقدر باید ببخشمت به گریه های روبروم

اگه جامون عوض میشد میون اینهمه سردی

تو با احساسی من دارم یه روزم صبر نمیکردی

پادشاه دانلود♫♫♫♫♫♫پادشاه دانلود

www.dlking.ir

اره من دوست دارم و هنوزم برام عزیزی

اما نمیخوام بمونی تا برام هی اشک بریزی

نباید بازم بباشی دیگه پیش چشمون تو

من میخوام بری از اینجا این تو و اینم دل تو

این سکوت لعنتی امون نمیده تو گلوم

چقدر باید ببخشمت به گریه های روبروم

اگه جامون عوض میشد میون اینهمه سردی

تو با احساسی من دارم یه روزم صبر نمیکردی

http://btab74.rozblog.com/post/12


برای دانلود اهنگ کلیک کنید







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو