loading...

اهنگ جدید

من دیگه بال پریدن ندارممن دیگه حال دویدن ندارمبعد از این دیگه سراغ من نیاگیسویی برا کشیدن ندارم**میشه روناقه سوارم نکنیگلمو اسیره خارم نکنیمیشه گوشوارمو برداری بجاش با لگد دیگه بیدارم نکنی**یه نفر نگ

حسین بازدید : 45 دوشنبه 06 بهمن 1399

من دیگه بال پریدن ندارم

من دیگه حال دویدن ندارم

بعد از این دیگه سراغ من نیا

گیسویی برا کشیدن ندارم

**

میشه روناقه سوارم نکنی

گلمو اسیره خارم نکنی

میشه گوشوارمو برداری بجاش

با لگد دیگه بیدارم نکنی

**

یه نفر نگفت که دختره نزن

پر و بالم که نمیپره نزن

بخدا اگه یه لحظه صبر کنی

عمه میاد منو میبره نزن

**

بنشینید موهامو حنا کنید

لیلة الوصل منو نیگا کنید

من دیگه مسافرم باید برم

پس دیگه رخت منو جدا کنید

**

کی میتونه مثل من وفا کنه

عالمی رو به تو مبتلا کنه

باورت میشد سه ساله دخترت

روزگاره یزید و سیا کنه

علی اکبر لطیفیان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو