loading...

اهنگ جدید

همراه با متن آهنگ بی رحمل :  دلم اشکهس ولی ای لویلم ایخندس کسی حاله منه بی خندیل نیفهمس همه ایگن که ای کر چقد خوشحاله نونن ای کر من تناییش همش ایناله چقد ای دلم اشکهس مو چی نگوتم چقد بی دند

حسین بازدید : 0 یکشنبه 05 بهمن 1399

همراه با متن آهنگ بی رحمل : 

دلم اشکهس ولی ای لویلم ایخندس

کسی حاله منه بی خندیل نیفهمس

همه ایگن که ای کر چقد خوشحاله

نونن ای کر من تناییش همش ایناله

چقد ای دلم اشکهس مو چی نگوتم

چقد بی دندون ای لویلمه کهتم

سرم وابی سفید و پرتنو ای دردل

یه روزی ایروم و شهر ای بی رحمل

مو هرجی زندگیمه سیل کنم تا درد

خدا کاری بکن روزل خشم ورگرده

حلاله حرفلی که پی سرم رو دادن

جواب خوبیلمه بی بدی ایدادن…

چقد ای دلم اشکهس مو چی نگوتم

چقد بی دندون ای لویلمه کهتم

سرم وابی سفید و پرتنو ای دردل

یه روزی ایروم و شهر ای (بی رحمل)

دانلود آهنگ لری دلم اشکهس ولی ای لویلم ایخندس از دانیال هوشیاری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو