loading...

اهنگ جدید

چیه دلم گرفتیواسه چی داری گریه می کنیچیه دلم شکستیواسه کی درای گریه می کنیچیه دلم غریبیچی دیدی داری گریه می کنیمی گی گذاشته رفتهاونی که مثل نفس تو بودمی گی دلت رو شکستهاونی که همه کس توبودمی گی دیدی ن

حسین بازدید : 13 یکشنبه 14 دی 1399

چیه دلم گرفتی
واسه چی داری گریه می کنی
چیه دلم شکستی
واسه کی درای گریه می کنی
چیه دلم غریبی
چی دیدی داری گریه می کنی
می گی گذاشته رفته
اونی که مثل نفس تو بود
می گی دلت رو شکسته
اونی که همه کس توبود
می گی دیدی نمونده
پای همه حرفای که زده بود
دل من می دونم داری دیونه میشی
اما باز بی خیالش
دل من داری دیونه میشی
اما باز بی خیالش
دل من داری دیونه میشی 
اما باز بی خیالش
" " "

چیه دلم گرفتی
واسه چی داری گریه می کنی
چیه دلم شکستی
واسه کی داری گریه می کنی
چیه دلم غریبی
چی دیدی که داری که گریه میکنی
می گی گذاشته رفته
اونی که مثل نفس تو بود
می گی دلت رو شکسته
اونی که همه ی کس تو بود
می گی نمونده پای همه حرفای که زده بود
دل من می دونم داری دیونه میشی 
اما باز بی خیالش
دل من می دونم داری دیونه میشی ا
اما باز بی خیالش


دانلود آهنگ با لینک مستقیم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو