loading...

اهنگ جدید

/* /*]]>*/ دانلود آهنگ   Quşlar  Səsin  Kəsdi. پرنده  ها  صدایشان  را  بریدند.   Susurdum  Məndə&n

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 11 دی 1399

دانلود آهنگ

 

Quşlar  Səsin  Kəsdi.

پرنده  ها  صدایشان  را  بریدند.

 

Susurdum  Məndə  Səbr  Edib, 

من  هم  سکوت  میکردم  و  صبر  میکردم

 

Daha  Bəsdi  Meh  Əsdi  Meh  Əsdi.

 

دیگه  بسه  ؛  نسیم  وزید  نسیم  وزید.

 

Divanədir  Divanədir  Divanə  Bu  Xəstə 

دیوانه  است  دیوانه  است  دیوانه  است  این  بیمار

 

Yetməz  Mənə,  Yetməz  Hissimə    Söz    Bəstə 

کافی  نیست  برام،  برای  احساسم،  نه  حرف  و  نه  نغمه

 

Ruhum  Bədənimdə  Çırpınır,  Sanki  Qəfəsdə 

روحم  در  بدنم  داره  میتپه  ؛  انگار  در  قفس  هست

 

Sənsiz  Mən  Viranə.

بدون  تو  من  ویرانه  هستم.

 

Biriləri  Qartal    Şərəf  İlə  Yaşar 

بعضیا  عین  عقاب  هستند  با  شرف  زندگی  می  کنند

 

Dostluqda  Mərd  Olar,  Eşqinə  Canla  Yanaşar 

در  دوستی  عین  مرد  میشه  به  عشقش  با  جانش  نزدیک  میشه

 

Birisi  Qarğa  Tək,  Budrəsən  Edər  Tərk 

یکی  هم  مثل  کلاغ  ،  اگه  لغزشی  بکنی  ترکت  می  کنه

 

 

Oynar  Oyun,  Yeyər  Yemin,  Öz  Keyfinə  Baxar 

ادا  درمیاره  غذاشو  میخوره  و  به  کیفش  میرسه

 

Bu  Qərib  Zəmanə  Vermiş  Səni  Mənə 

این  زمانه  ی  غریب  تو  رو  به  من  عطا  کرده 

 

Həm  Heyatima  Rəng  Qatdın  Həm  Etdın  Viranə 

هم  به  زندگیم  رنگ  دادی  و  هم  ویرانش  کردی 

 

Görürsən  Mi  Söylə,  Ey  Gözü  Şəhanə

اگه  می  بینی  بگو  ،  ای  که  چشمش  شاهانه  هست 

 

Qəlbim  Necə  Yanır,  Vəfalım  Qalma  Biganə

قلبم  بدجور  می  سوزه  ،  ای  باوفای  من  بیگانه  نمان...







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو