loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ اولین بار پاپریکا Lyrics Music Paprika Avalin Bar   ترانه و شعر آهنگ اولین بار پاپریکا این اولین باره که من داره دلم واسه کسی میره این اولین باره گرفتاره دلم آروم نمیگیره این اولین

حسین بازدید : 9 یکشنبه 30 آذر 1399

متن آهنگ اولین بار پاپریکا
Lyrics Music Paprika Avalin Bar

متن آهنگ اولین بار پاپریکا

 

ترانه و شعر آهنگ اولین بار پاپریکا

این اولین باره که من داره دلم واسه کسی میره این اولین باره گرفتاره دلم آروم نمیگیره
این اولین باره که از کاره دلم سر در نمیارم این اولین باره که رفتاره عجیبی با خودم دارم

بیخوابیه شبونه و قدم زدن تو خونه و حسی که همراه منه شبیه عاشق شدنه

نمیدونم میدونی چقد دوست دارم نمیدونم حس کردی حسی که بهت دارم
همه دنیا میدونن همه ی دنیامی میخوام اینو بدونی اونی که میخوامی

نمیدونم میدونی چقد دوست دارم نمیدونم حس کردی حسی که بهت دارم
همه دنیا میدونن همه ی دنیامی میخوام اینو بدونی اونی که میخوامی

تکست آهنگ اولین بار پاپریکا

من از غمای دنیا با تو فراری میشم تویه بدترین شرایطم بمون پیشم
با تو نفس میگیرم وقتی هواتو دارم حتی یه لحظه هم نمیتونم تنهات بذارم

نمیدونم میدونی چقد دوست دارم نمیدونم حس کردی حسی که بهت دارم
همه دنیا میدونن همه ی دنیامی میخوام اینو بدونی اونی که میخوامی

نمیدونم میدونی چقد دوست دارم نمیدونم حس کردی حسی که بهت دارم
همه دنیا میدونن همه ی دنیامی میخوام اینو بدونی اونی که میخوامی

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو