loading...

اهنگ جدید

پشت کردی به منو خوش کردی دلتو به چی رفتی تو لک چیکارت بکنم یه چی بگی زبونت نیش دعواهامون بود وسط جمع نیشت تا بنا گوش بازه برم تو لک غم چرا زدی اصلا که بخوای منکرش بشی واسه من اخمو تخمت بود واسه ا

حسین بازدید : 14 سه شنبه 18 آذر 1399

پشت کردی به منو خوش کردی دلتو به چی

رفتی تو لک چیکارت بکنم یه چی بگی

زبونت نیش دعواهامون بود وسط جمع

نیشت تا بنا گوش بازه برم تو لک غم

چرا زدی اصلا که بخوای منکرش بشی

واسه من اخمو تخمت بود واسه اون عشوه چی

تو برو قانون حساسی عشقو خوب بخون

جواب خیانتو تو اون کتابو نوشته چی

سرتو درد نیارم بزار بگم از این شبا

که با خاطراتت وقتو بی وقت میرم کجا

منو تو درد سر انداختی بری پی خوشیت

منو باش گفتم هر جا گیر کردی بده یه ندا

این صدا میاد این صدا میاد از زیر تختت

اون خیالی که میگفتی تخت باشه خیلی وقته

پس هرجا میگیری سراغمو پیگیر من

اما بهت میگن اون از اینجا رفته دیگه

چیکار کردی با دلم که دیگه نمیخواد ببینتت

ببین این روزا یکی مثل من غنیمته تو عشق

این که بد بودی وای به حالش خوبش

زدی زدی زدی زدیی تهش خوردی چوبش

چی ازش میخواستی که توی قلبم نبودی

پیدا کردی پیدا کردی توی وجودش

هرکی طرفداته میگه خوشبخت شد میگم اره قشنگ معلومه

از اون گردن کبودش انگار میخوان بسوزونمم

میگن همه چی داره میگم همش ماله من بودش

هرچی داره هرچی برده از من حرومش

میگن هرچی بین ما بود تموم شد و خیالت فقط از سمت من بودش

گفتم آره اصلا هرچی میگه راسته ولی ببین کی خدشه دار شه غرورش

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو